Friday, April 11, 2014

Spring !


fossil

Cari Mini,
la primavera è iniziata a tutti gli effetti, con lei torna la voglia di scoprirsi, di fare lunghe passeggiate e di  indossare capi nuovi e colorati!
Per queste immagini ho deciso di indossare il mio nuovo top di H&M con la gonna della collezione invernale e la giacca in pelle di Motivi. I sandali sono di Nina Morena a la pochette è di Guess. Senza dimenticare i bellissimi bracciali Bugie, la collana e il bracciale in cuoio e svarowski Fossil.
La cosa più bella secondo me di questo post è la cornice. Gli alberi in fiori per me hanno sempre significato l'arrivo dei pomeriggi per strada a giocare a tacco oppure a saltare l'elastico, mai stasa una campionessa. 
E poi…. "Che importa seeeeeeeeee per innamorarsi basta un ora. Che fretta c'era maledetta Primavera. Che fretta c'era lo sappiamo io e teeeeeeeeee!"

mini nuni

Dear Mini's,

Spring is finally there, with her is back the wonder of take off some clothes, to take long walks and to wear new colorful stuff! 
For these pictures, I decided to wear my new top from H&M with the skirt of the winter collection and the leather jacket Motivi. The sandals are Nina Morena and the clutch is Guess . 
For the accessories, the macramé bracelets are from BUGIE, necklace and svarowski bracelets are from Fossil.
For me the most beautiful thing of this post is the frame are  the trees , for me have always meant the arrival of the afternoon on the street playing "taco" or "elastic" , I 've never been a champion. 
And then .... "What does it matter if you need just one hour to fall in love. Damn, why was the hurry Spring. We only know why!"
( it's an italian song about spring and love, don't worry is everything ok, but this season make me sing it!)

mini nuni

mini nuni

fossil

nina morena

mini nuni



1 comment:

i hope you loved my blog...leave a comment if you have some suggestions